Wycieczka dwudniowa klas VII – cudowne wspomnienia

Powiększ obraz

W dniach 20 i 21 października uczniowie klas 7 a i 7 b oraz kilkoro uczniów z klas 8. Pod opieką wychowawców Doroty Bodery, Lidii Kosarzewskiej i rodziców – Anity Walkowiak i Żanety Kowalskiej byli na wycieczce pod hasłem – “Poznajemy naszą małą Ojczyznę- Dolny Śląsk”.

Pierwszy dzień był dość intensywny i bogaty w atrakcje. Odwiedziliśmy Srebrną Górę, gdzie przewodnik w sposób bardzo ciekawy i humorystyczny przedstawił nam historię twierdzy. Sama budowla oraz jej historia są imponujące oraz interesujące. Atmosferę tajemniczości podkreśliła mgła, która towarzyszyła nam w wędrówce na górę i w czasie zwiedzania obiektu. Następnym etapem wycieczki była wyprawa przez Błędne Skały. Wyjrzało słońce i rozwiało mgłę, więc przeprawa w labiryncie skał sprawiła nam wiele radości i dostarczyła niesamowitych wrażeń. W pensjonacie Villa Residence czekała na nas ciepła kolacja. Niewątpliwie nocleg w urokliwym miejscu dostarczył dzieciom innego rodzaju wrażeń – mogły się odwiedzać, spędzać razem czas, aż do ogłoszenia ciszy nocnej. To z pewnością przyczyniło się do integracji zespołów klasowych. Sobotni poranek przywitał nas piękną pogodą- ciepłem i słoneczkiem. Ruszyliśmy na spacer po Kudowie Zdroju, pięknym, starym uzdrowisku. Był czas na lody, zakup pamiątek i robienie wielu zdjęć. Następnie udaliśmy się spacerem przez Park Zdrojowy do Kaplicy Czaszek. To miejsce robi wielkie wrażenie- zarówno jego historia, jak i sam wygląd. Kolejnym etapem naszej wycieczki było Muzeum Zawodów Ginących, w którym braliśmy udział w warsztatach – każdy uczestnik, pod kierunkiem instruktora – samodzielnie wykonał miseczkę z gliny. Obejrzeliśmy również ekspozycję muzeum. W drodze powrotnej zajechaliśmy oczywiście do McDonald’s. I tak, po dwóch dniach nasz wesoły autobus dotarł do Wąsosza, gdzie już czekali rodzice. Wycieczka była udana, zachowanie uczniów godne pochwały, pogoda dopisała, plan został w pełni zrealizowany- czego chcieć więcej? Na pewno następnej wycieczki… Wyjazd przyczynił się do integracji klas, sami uczniowie byli zmęczeni, ale zadowoleni. I już pytali o następny wspólny wyjazd!!!